Пройшла перша експертна зустріч щодо функціонального наповнення інформаційних кіосків в територіальних підрозділах ГУ НПУ

05.10.2017

14 вересня в Києві була проведена перша експертна зустріч щодо функціонального наповнення інформаційних кіосків для громадян в територіальних підрозділах Головного управління Національної поліції України в місті Києві. В обговоренні, окрім Фундації, взяли участь представники кількох департаментів Національної поліції України, Координаційного центру з надання безоплатної правової допомоги, Офісу Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

_dsc0829

Даний захід був присвячений обговоренню ряду питань, що стосуються різних аспектів впровадження системи інформаційних електронних кіосків. Для кого працюватиме електронний кіоск? Яким чином та яку він надаватиме інформацію? Як забезпечити ідентифікацію користувача послуг при обробці інформаційних запитів? Ідеї щодо всіх цих та багатьох інших питань були оговорені з ініціативною групою під час зустрічі.

На початку зустрічі Катерина Єрошенко (координатор проектів та програм Української фундації правової допомоги) розказала як виникла ідея зі встановлення кіосків в територіальних підрозділах поліції. З практики моніторингу діяльності відділків стало очевидно, що встановлення електронного інформаційного кіоску є необхідністю, яка допоможе співробітникам відділків поліції оптимізувати процес комунікації із заявниками, свідками та іншими відвідувачами відділків. Начальник відділу Управління забезпечення прав людини Костянтин Тарасенко зазначив, що поліцейські дійсно зацікавлені в даному проекті, адже на даний момент подібної системи в Україні не існує.

_dsc0823

Варто зазначити, що в концепцію кіоску закладено 2 основні функції. Перша це інформаційна. Вона полягає в тому, що будь-який відвідувач поліцейського відділку може отримати інформацію, що стосується його прав (як свідка, затриманого чи потерпілого), контактні дані чи посилання на відповідні джерела правової інформації, інформацію про свого слідчого (розклад роботи, контактні дані тощо). Друга функція – сервісна. Скориставшись інформаційним кіоском, відвідувач може зробити запит щодо статусу розгляду своєї справи та отримати відповідь. Деталі інформаційного та сервісного наповнення таких кіосків обговорюються.

_dsc0820

Встановлення точок доступу до сервісів та інформації в поліції – кіосків —  стало можливим завдяки ініціативі Управління забезпечення прав людини Національної поліції України  та підтримці  програмної  ініціативи «Права людини та правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження» та Відділу з правоохоронних питань Посольства США в Україні.

_dsc0819