Фундація оголошує тендер на організацію та логістичний супровід 24 тренінгів

12.02.2016

Всеукраїнська благодійна організація «Українька фундація правової допомоги» (далі – Фундація) оголошує тендер на постачальника послуг з організації та логістичного супроводу 24 тренінгів по проекту «Підвищення суспільної обізнаності та створення умов своєчасного надання кваліфікованого медичного супроводу особам, які потребують правової допомоги» (в усіх регіонах України)  у березні-квітні 2016 року.

Метою цього тендеру є вибір постачальника послуг з організації та логістичного супроводу 24 тренінгів.

Розгляд заявок на участь у цьому конкурсі відбуватиметься на основі критеріїв:

—          Досвід роботи організації тренінгів, семінарів, презентацій, робочих зустрічей та круглих столів, конференцій, навчальних поїздок

—          Досвід співпраці з органами місцевої влади, бізнесу та НУО.

Переможець конкурсу відповідатиме за виконання наступних завдань:

—          Організація місця проведення тренінгів у 24 містах України та забезпечення необхідним обладнанням;

—          Організацію харчування учасників та тренерів під час тренінгів;

—          Забезпечення зв’язку з учасниками заходів;

—          Забезпечення зв’язку із менеджментом Фундації у Києві;

—          Інші завдання у рамках організації конкретного заходу.

Формат участі у конкурсу – комерційна пропозиція в оригіналі (за підписом та печаткою учасника) та електронна копія. Для участі у конкурсі необхідно направити пакет документів на адресу: ВБО «Українська фундація правової допомоги»,                 м. Київ, вул.Рибальська, 2, оф. 105, та електронною поштою yurfundacja@gmail.com, вказавши тему: «Тендер з організації тренінгу».

Строк подання пропозицій до  29 лютого 12.00 год. 2016 року.

Поданням пропозиції учасник гарантує можливість надання послуг у відповідності з вимогами, визначеними у цьому оголошенні.

Замвоник гарантує дотримання авторських прав та конфіденційності щодо всіх об’єктів інтелектуальної власності, поданих у складі пропозицій.

Інформацію по замовника послуг Ви можете знайти за посиланням.